Hoe staat een opleiding bij LOI op vwo niveau bekend?

Hee,

Na mijn afkeuring voor het leger omdat ik allergieën heb, heb ik lopen denken wat ik wou.
Nu trekt geneeskunde mij heel erg.
Alleen heb ik geen vwo diploma na op het internet gekeken te hebben zag ik dat je ook vwo thuisstudie kan doen bij het LOI voor toch een aardige prijs is tegenstelling tot NHA.
Iemand enige evaringen hiermee zoals geld het als een diploma van de middelbare school vwo, krijg je studiefinanciering enz.
Ik weet dat voor geneeskunde er een loting is dus dat ik er nooit zekerheid mee heb dat ik het kan volgen.
Alle informatie is welkom!
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De opleidingen aan erkende instituten zijn gelijkwaardig van niveau - VWO is VWO. Er kan wel verschil zitten in hoe de begeleiding is, dat zul je per instituut moeten vergelijken en dan kijken wat voor jou het beste is.
Je krijgt geen studiefinanciering voor zo'n opleiding, dus je moet het zelf betalen en intussen ook in je eigen levensonderhoud voorzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt verstandig ;-)