Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Afhankelijk van de specifieke middelbare school; scholen mogen hier zelf regels over opstellen. De meeste scholen zullen hier echter geen probleem van maken, uiteraard mits er geen proefwerk/examen gepland staat op dit tijdstip. Vraag naar de procedure voor vrij-vragen bij je mentor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is bij iedere school verschillend, Toevallig heb ik vorige maand mijn exame theorie moeten doen en toen heb ik 4 uur school vrij gekregen om nog even goed te leren en rustig te worden,

Gelukkig ben ik geslaagd want mijn school wilde dit een keer met uitzondering doen maar geen 2e keer,

Ik zou het gewoon vragen aan je mentor, En hopen dat het niet valt onder een proefweek of een toets, Daar zijn mentoren / meesters / Juffen altijd zeer streng in, ze denken dat je er onderuit wilt knijpen haha, :)

Gewoon proberen en aanvragen, Niet geschoten is altijd mis

( Of je vraagt je moeder of ze je ziek wilt melden ) :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is per school verschillend, maar de meesten doen daar niet echt moeilijk over. Als je bijvoorbeeld een belangrijke les hebt, of een proefwerk.. dan wordt het wat moeilijker.. Maar als jij een briefje meeneemt van jou ouders en die aan je mentor geeft dan zal dat vast geen probleem zijn. Of je ouders bellen even naar school dat je wat eerder van school weg moet voor je brommertheorie examen.

Heel veel succes alvast voor je theorie examen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons mag dat wel, tenzij je een belangrijke toets hebt of iets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA, dit kan! Dit valt onder bijzonder verlof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zal er aan liggen als de school het er mee eens is.
en dat er dan met je brommertheori overlegt kan woorden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing