Ik heb me uitgeschreven voor mijn opleiding in Studielink, moet ik nog verdere stappen ondernemen?

Vorige week zaterdag heb ik me voor mijn opleiding uitgeschreven op aanraden van mijn school. ik had te weinig studiepunten. vorige week zondag heb ik me gelijk weer ingeschreven voor een nieuwe opleiding op een andere school. dit verzoek werd binnen 2 dagen geaccepteerd en bevestigd. maar de uitschrijving op mijn vorige school is nog steeds niet bevestigd. ik zag vanmorgen ook dat er zelfs nog geld is afgeschreven! moet ik nog meer stappen ondernemen, of is het de taak aan school?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou duo/ ib even moeten bellen. Vertel ze precies wat je wilt en hoe dat gedaan moet worden.

Alles word automatisch verwerkt en dat gaat weleens mis. (eigenlijk gaat het heel vaak mis)