wanneer ben ik dan klaar in februari 2015 of in februari 2016 ?

Ik ga mbo4 jarige opleiding doen in februari ,,in welk jaar ben ik dan klaar en begin ik elk jaar in februari ?
Wie kan het me precies uitleggen want ik begrijp het niet ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

1e jaar begint 2012, 2e jaar begint 2013, 3e jaar begint 2014, 4e jaar begint 2015, dus je bent pas in 2016 klaar met het 4e jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgend jaar februari zul ja als het goed is overgaan naar het tweede leerjaar. Anders dan wanneer je in september begint sluit dit jaar echter gewoon aan op het vorige leerjaar (er zit dus geen vacantie tussen zoals met septemberstarters wel het geval is, namelijk de zomervacantie). Je zult dus slagen in januari/februari 2016.