De schoolboeken die mijn dochter morgen nodig heeft passen niet in haar schooltas. Wat kan ze doen?

Ik heb geen andere tas en pas in het weekend kan ik een grotere tas voor haar kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De tas waar ze anders haar gymkleren in doet.?

Mvg,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dat is ieder voorzich.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rest van de boeken meenemen in de gymtas was toch de beste oplossing. De boekentas en gymtas tegelijkertijd meenenem is geen probleem voor haar. Dat doet ze al wekelijks.

Andere antwoorden (8)

heb je misschien een nike tasje oid? daar kan ze de overige boeken indoen en dan droppen in haar kluisje :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh haha je bent me net voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol;D
Enkele boeken in een plastic zakje, of een simpele tas. Achter op de snelbinders vastmaken en dan die boeken in haar kluis stoppen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het morgenvroeg eens aan de buren. Anders een plastic tas. Ze zal het een wereld ramp vinden maar het is wel een oplossing. Anders zou ze ook nog een klasgenoot kunnen bellen of ze thuis nog een andere tas hebben.

Toegevoegd na 29 minuten:
Voor de volgende keer. Als je bij wehkamp voor 22 uur savonds een tas besteld, heb je hem de volgende dag in huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft ze niet àlle boeken nodig. Kijk of er werkboeken en/of theorieboeken bij zijn. Soms zijn die niet allebei nodig elke les. Woordenboeken en atlas hoeven in ieder geval niet altijd mee.
En geef je dochter een briefje mee waar je op schrijft dat alles er niet in paste zodat ze dat aan de leraren kan laten lezen. Zo krijgt ze in ieder geval geen straf!
Als het echt zoveel is wat ze mee moet nemen kun je ook overwegen contact op te nemen met haar mentor. Het kan toch niet de bedoeling zijn van de school dat leerlingen twee tassen mee moeten sjouwen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet. Maar er kan wel straf gegeven worden als leerlingen hun boeken niet bij zich hebben. Als ze een briefje bij zich heeft voorkomt ze dat.
volgende keer kan ze tijdens een van de introductiedagen(als die er zijn) alvast wat zware boeken/schriften meenemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is er iemand is haar klas die ze al kent? Misschien kunnen ze ieder een helft meenemen qua boeken. Scheelt een hoop ruimte in je tas! Werkboeken heb je wel allebei nodig uiteraard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had mijn eerste schooldag al mijn boeken meegenomen in een grote (niet al te charmante) tas. ik deed ze in mijn kluis en nam alleen de boeken mee die ik nodig had voor de les of huiswerk. over het hele jaar scheelt het een hoop tillen! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Ik heb mssch een oplossing (ik doe t zélf ook namelijk):

koop gewoon een rugtas,daar gaan best wel veel boeken in.

En je kunt 'm ook nog 's op je rug dragen (zijn je handen ook lekker vrij): makkelijk voor op de fiets...

succes,

Dennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh?...een minnetje?...nou: bij mij werkt t anders oerfect,een kleine rugtas: kan je prima overal mee naartoe nemen,is flexibel en je hebt je handen vrij,dus waarom niet? En kleine rugtassen zijn echt niet zo duur weet je... Ik dacht écht dat ik een goeie tip gaf,maar tja...misschien dan maar * gaan* voor een hele dure tas?...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De min is niet van mij maar: de vraagsteller heeft al aangegeven dat een nieuwe tas pas na het weekeinde een optie is. De oplossing is nodig voor de tijd tot dan.