Kunnen leraren je tweet lezen ook al zijn ze protected?

Dat was mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo heel vreemd hoor.

Antwoorden (6)

Nee hoor dan is het voor niemand leesbaar behalve je followers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze beschermt zijn niet, dat is de hele bedoeling van het beschermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet, tenzij een leraar je volgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar de politie wel.
Let op wat je doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je bedoelt dat als je iets op de computer doet op school, want de leraar kan in dat geval zien wat je aan het doen bent. Degene die de computers in de gaten houdt op school kan zelfs de computer 'overnemen' van je. Als je gebruik maakt van een computer op school, dan is het antwoord ja.

Als je op je mobiele telefoon bedoelt of de computer thuis, dan is het antwoord nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de pc op school wel, daar zit je nl op een beheerd netwerk.
Op de pc thuis niet.