Waar kun je hoesjes voor schoolboeken kopen i.p.v. kaftpapier?

Je hebt van die rekbare hoesjes wat je gemakkelijk om je boeken kunt doen, weet je waar je die kunt krijgen? Niet van die harde hoesjes.
Alvast bedankt! ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaften is echt niet zo moeilijk.
Je kan bij een (elektronica)winkel vragen om oud verpakkingsplastic. Daar kun je dan gratis je boeken mee kaften. Dit is veel beter dan die hoesjes.

Het beste antwoord

Bij ons heeft de HEMA ze en ook de Bruna. De meeste winkels met schoolspullen hebben ze vaak. Bedenk wel dat je toch ook kaftpapier moet kopen. De hoesjes zijn namelijk niet zo groot en grotere boeken passen dan niet.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de Hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, zal zaterdag kijken. Bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je daar nou echt GV voor nodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan geen kwaad toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zeker geen kwaad :) ik zal het iig onthouden als ik morgen melk en eieren nodig heb, ik vergeet altijd waar ik dat moet kopen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind dit geen zeer opmerkelijke vraag hoor. Heb wel ergere gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HEMA in Zwolle was afgelopen maandag uitverkocht met die dingen dan. Dus, succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de scholen zijn al (bijna) begonnen dus is alles al uitverkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad uitverkocht, volgend jaar beter ;)
Ik denk niet maar ik weet het zeker dat ze die ook bij Action verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruna
Hema
Action
V&D

Bestellen via:
Bol.com
vandijk.nl

En zo nog wel meer winkels en sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hema,bruna, action.
Ze zojn (uit eigen ervaring) alleen goed te gebruiken bij boeken met harde kaften!