Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn mijn geschreven verslagen als student van mij of van de universiteit?

Als ik als student verslagen schrijf, mag ik die dan ook op internet plaatsen als ik dat zou willen, of zijn ze dan onderdeel van de universiteit geworden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat denk ik dus ook. Zelf zit ik op dit moment in het tweede jaar, dus de verslagen die ik schrijf en waar ik op doelde zijn niet echt onderzoeken maar meer schrijfopdrachten. Zou het daar ook voor gelden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen idee, als ik dat had geweten had ik de vraag hier niet gesteld hihi.
Het is vakantie dus kan het ook niet echt vragen, maar was gewoon benieuwd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nee ze zijn van jou!;) Dus je mag er mee doen wat je wilt.
Sterker nog, als de universiteit iets met jouw verslagen wilt doen (bijvoorbeeld publiceren) moeten ze aan jou toestemming hiervoor vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jij schrijft is van jou, automatisch. Daar mag je mee doen wat je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De auteursrechten voor je afstudeerscriptie liggen bij de onderwijsinstelling. Dat verbaasde mij ook maar was echt zo. Mogelijk geldt hetzelfde dus ook voor je verslagen. Ik zou het even navragen op school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing