Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag een school 2 tussenuren achter elkaar geven?

Er zit ook nog een pauze bij in.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het nog erger ik heb een keer Naar school moeten gaan gewoon het eerste uur. Dus 6 uur me bed uit half acht weg het is 35 minuten fietsen heen en dan ook nog terug voor 1 uur school en dan hoorde ik op school dat dat uur uitviel... :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zoiets had ik ook ooit. Kwam ik alleen voor de schoolfotograaf op school.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik heb meerdere malen 3 en zelfs 4 tussenuren gehad. De school kan er ook niets aan doen als docenten ziek zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja, dat mag.

Een school is verplicht om minstens het wettelijk bepaalde minimum aantal lesuren te geven. Hoe dit vervolgens precies ingeroosterd dient te worden is niet geregeld.

Soms zijn tussenuren nou eenmaal onvermijdelijk, om het rooster rond te krijgen.

Probeer gewoon deze tijd nuttig te besteden, door er studie-uren van te maken. De school heeft vast wel ruimte, waar je voor zelf-studie kunt gaan zitten.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok bedankt. Dan ga ik maar leren.

Andere antwoorden (2)

Ja, de school zou je ook 5 tussenuren achter elkaar mogen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok thnx
Ja, het leven is hard.

Zoals hierboven aangegeven mag een school zo veel tussenuren geven als mogelijk.

Probeer je tussenuurtjes leuk / nuttig te besteden :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing