Als verpleegkundige, bankier, tolk/vertaler, landbouwkundige, computerprogrammeur, en vermoedelijk nog wel meer.

Toegevoegd na 20 minuten:
Onderwijzer vergat ik nog.
Amadea
12 jaar geleden
Je hebt de HTRO en de hogeschool voor tourisme en vrijetijdskunde. Deze staan goed aangeschreven. Let er wel even op dat deze opleidingen zich ook richten op management. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hotelschool. Overal ter wereld zijn er hotels. In veel hotels heb je genoeg aan Engels. Succes.