Welke ICT opleiding...

Met welke ICT opleiding op hbo/universitair niveau kun je zelf je werkplek bepalen? Bijvoorbeeld thuis werken of op het strand in Brazilië.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je werkplek na je studie? Of tijdens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na mijn studie. Ik wil graag weten wat ik overal kan doen en vrij zelfstandig. Ik vroeg me af wat daar een goede basis voor zou zijn.

Het beste antwoord

In principe met elke ICT-opleiding, en zelfs zonder: als je maar goed genoeg bent in het vak om zelf de eisen te kunnen stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is in dit geval een handige ondersteuning hier voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorgen dat je een opleiding kiest die aansluit bij wat je aanspreekt, wat je al een beetje kunt en kent; hard studeren; goeie cijfers halen en intussen praktijkervaring opdoen en netwerken (sociaal netwerken dus).

Andere antwoorden (1)

eigelijk alles bijna als je maar voldoet aan de eisen