Welke HBO's bieden allemaal OPGM aan? (orienterende propedeuse gedrag en maatschappij)

Een vriendin van mij heeft deze gedaan aan de HBO in Rotterdam. Mijn vraag is nu of er ook andere HBO's zijn dit propedeusejaar aanbieden. (Liefst in het noorden van het land).

Op internet is het niet allemaal even duidelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbele vraag, dubbele kansen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ging per ongeluk, sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, maar wie weet......

Het beste antwoord

Heb ook even zitten googlen, maar kwam idd niet verder dan Rotterdam.
Wel is er een andere opleiding waar je in het eerste jaar de volgende drie opleidingen volgt
1. Culturele en Maatschappelijke Vorming (CMV)

2. Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (MWD)

3. Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH)

en daarna kan kiezen, de site die ik gevonden heb is van een school in Zwolle.

Misschien een alternatief, al is het niet precies wat je zocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Ga er zeker naar kijken, misschien is dat wel iets voor me.
En Zwolle ligt vlakbij de plek waar ik ga wonen. (Steenwijk)