Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik de TOEFL test (en andere engels niveau testen)doen als ik een IB-diploma heb en in een engelstalig buitenland wil studeren?

Ik wil graag in het buitenland (engeland of amerika) gaan studeren. Ik heb al veel research gedaan op het internet en kwam erachter dat ik dan een TOEFL-test (soort test van hoe goed je engels is) moet doen, een 'bepaalde score moet halen. Ik heb gymnasium NT/NG gedaan, en heb daarbij ook bij IB (International Baccalaureate) gehaald: A2 higher level. Na lang online te hebben gezocht, ben ik er nog steeds niet achter of ik die TOEFL-test (en andere engelsniveu testen) moet doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
*Ik bedoel IB in engels

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dit is een standaard verzoek voor de meeste negels-talige opleidingen. Maar buiten TOEFL, kan het ook IELTS of Cambridge certificate zijn. Zoek eerst uit waar je heen wilt. Kijk daanra naar de eisen die stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing