Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een basis taalcursus volgen? Max. 2/3 weken.

Ik moet op de HBO nog iets extra's doen om me propedeuse the halen. Eén van die keuzes was om een taal te leren, wat allang gedaan hoorde de zijn. Helaas is dit niet het geval bij mij, dus ik vroeg me af waar ik een taalcursus kan volgen binnen 2/3 weken waarbij ik in totaal 84 uur minimaal aan moet besteden, graag niet véél meer dan dat.

Bij voorbaat dank,
Karim

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
816

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk gaat je dat bij een normale cursus niet echt meer lukken. Maar misschien dat je met heel veel zelfdiscipline en een talen cd-rom nog een heel eind komt?
Zie link, keuze genoeg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag je dit om dat je graag je punten wilt halen of omdat je graag een taal wilt leren? In het eerste geval wil ik je adviseren je studie serieus te nemen. Nu misschien op korte termijn lijken vooral de punten belangrijk maar zet deze vrije punten vooral nuttig in. Als je echt iets wilt leren tel je je uurtjes niet zo nauwkeurig. In het tweede geval geven juist nu veel instituten zomercursussen. Gewoon even googlen op zomercursus-woonplaats-taal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
taalcursus in het buitenland
Engeland/frankrijk /spanje
met een intensieve cursus leer je heel veel in korte tijd
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens een taalcursus Spaans online bij Hema gevolgd. Het is een combinatie van theorie en praktijk. Ideaal, je kunt studeren wanneer het je uitkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding