Waarom hebben wij een PW Tekenen theorie?

Een dag voor de PWW hebben wij een PW Beeldende Vorming gehad. Het ging over kunsstromingen en kenmerken daarvan. Sommige mensen hebben hieroor waarschijnlijk een slecht punt waardoor ze een minpunt staan voor Tekenen (!) en hierdoor blijven zitten. Waarom hebben we een PW BV?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op onze school ook, een week eerder dan. Hoort bij het cijfer voor BV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha deze heb ik ook gehad vorige week, was Veel te veel stof :(

Antwoorden (3)

ik zou zeggen vraag je leraar dit kun je niet beantwoorden.om jullie kennis te testen??!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk niveau doe je en ik welke klas zit je? Waarschijnlijk doe je volgend jaar examen en dus ook in tekenen. Om jullie daar op voor te bereiden krijgen jullie een proefwerk. Ik heb 'm ook gemaakt, alleen niet zo heel goed haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gehad gaat over algemene kennis, ik vond het vroeger ook zo raar dat ik op het vwo een tekenentoets had