Eerste jaar van HBO niet gehaald. Mag ik nog in hetzelfde faculteit een opleiding volgen?

Ik heb Financial Services Management niet gehaald (heb 30 punten) en nu moet ik van HU af. Mag ik wel op de HU in, de faculteit economie en management, Commerciële economie volgen, of moet dat ook op een andere school? Ik weet wel dat ik niet FSM, Accountancy of Bedrijfseconomie mag volgen, maar hoe zit het met de andere opleidingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedenk een bijzondere reden , dan mag je het opnieuw doen :) had ik ook gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil overstappen naar commerciële economie, daarom vroeg ik dit.