Hoeveel vragen heeft een eindexamen ongeveer?

Ik vraag me af hoeveel vragen een eindexamen ongeveer heeft op vmbo niveau

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Een examen van Mavo bevat ongeveer 40 tot 60 vragen. Wiskunde bevat zelfs 20 vragen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Op deze site lees je alle examens. Antwoorden enz. www.examenblad.nl Iedere leerling in een examenjaar zal deze site gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar is geen antwoord op te geven: elk examen en dus elk vak heeft een andere hoeveelheid vragen. Wel duren de examens maximaal 3 uur, maar het komt ook voor dat je na 2 uur al klaar ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eeuum een examen duurt max 2 uur, ik weet dat want ik ben pas voor mavo geslaagd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen op Havo en Vwo duren examens maximaal 3 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja, ik las de vraag verkeerd, ik las vwo.
Voor de meeste examen geldt dat er ongeveer 40 - 45 vragen zijn. Bekijk de volgende link eens om examens van voorgaande jaren in te zien:
http://examen.kennisnet.nl/vmbo