Erg zenuwachtig over uitslag examen!! Tips??

Woensdag tussen 2/3 krijg ik mijn uitslag te horen je word alleen gebeld als je gezakt bent en ik ben erg zenuwachtig!! Tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijf rustig, je kunt er nu toch niets meer aan veranderen.
Ik hoop dat je geslaagd bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enorm spannend hè?
Je hebt je best gedaan. Die cijfers zijn zo langzamerhand al bekend bij je school, dus het is zoals het is.
Feest bij slagen. Balen bij zakken. Het zit soms tegen. Maar dan met een nieuw jaar weer een nieuwe kans. Maar voorlopig er maar vanuit gaan dat je rugzak aan de vlaggenstok mag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben trouwens geslaagd :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed gedaan hoor! Gefeliciteerd!
Ps niet teveel gaan feesten he

Het beste antwoord

Moeilijk he dat wachten, ik geloof dat ik als moeder net zo zenuwachtig ben. Ik heb 2 zoons die eindexamen hebben gedaan, de een hoort het woensdag de ander donderdag.

Probeer woensdag morgen weg te gaan, de stad in, of naar vrienden, zoek in ieder geval wat afleiding.
Meer kan je eigenlijk niet doen.

Ik hoop dat je goed nieuws krijgt woensdag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankuwel : )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben geslaagd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord

Andere antwoorden (9)

Afwachten he, en je niet druk maken.

Ga lekker relaxen met je vrienden en vriendinnen, je hebt vakantie :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ty voor je antwoord ik ga zker maandag en dinsdag lekker chillen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben geslaagd
Bekijk het zo: als je niet geslagd bent, bellen ze zsm, dus als je om half drie nog niet gebeld bent, kun je er eigenlijk al wel vanuit gaan dat je geslaagd bent. Het is geen oplossing, maar het kan misschien woensdag wel een beetje helpen

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens, je kunt op internet, vraag me niet op welke site, ook de antwoorden vinden van de examens, dus misschien kun je dat nog een beetje gaan vergelijken met jou antwoorden? Voor de rest is het afwachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, antwoorden heb ik een beetje bekeken ( ik had nie alles kunnen overschrijven en naar huis kunnen mee nemen ) maat het ging redelijk goed alleen van nask 1 en wiskunde weet ik het niet echt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben geslaagd
Nagaan of je reden hebt om zenuwachtig te zijn, Stond je gemiddeld al goed dan is de kans heel erg klein dat je zakt. Stond je gemiddeld al heel erg slecht dan is de kans klein dat je slaagt.
Dus alleen als je op het randje staat hoef je maar zenuwachtig te zijn,
Makkelijk praten voor iemand die geen examen heeft gedaan he ;)
sterkte met wachten
12 jaar geleden
Ik heb net hetzelfde probleem als ik op mijn uitslag aan het wachten ben. Nu heb ik zelf nog examens, wat mij vaak ook de nodige stress oplevert.

In jouw geval doe ik het volgende; met vrienden weggaan, jouw hobby's uitoefenen, de dingen doen die je tijdens je blok niet kon doen en nu EINDELIJK wel ! (: Uiteraard allemaal zaken die je afleiden (;

Hopelijk een goeie uitslag , tot ziens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor het donderdag en ben ook super zenuwachtig, maar ik denk bij mezelf: het is redelijk gegaan op 1 vak na, dus misschien zit er een herexamen in. Niet rampzalig je kan het alsnog halen, en in het ergste geval gezakt. Het valt dus wel mee.. Het enige dat je kunt doen is hopen dat je natuurlijk geslaagd bent. En zoals de rest al gezegd heeft, afleiding zoeken, en je gedachte op andere dingen focussen. Succes! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon die dag lekker de hort opgaan, al is het lekker weer, naar plassen beetje varen of het strand..
En laat je moeder maar doorbelllen of je gezakt bent:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de apotheek kan jo kalmering spray halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe computer spelletjes of kijk een serie die je erg grappig vindt, dan gaat de tijd veel sneller. Als je het leuk vindt om in de keuken bezig te zijn, bak dan een taart (heb je gelijk iets om een feestje mee te vieren). Het blijft natuurlijk altijd spannend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met je klasgenoten wat afleiding zoeken,ga lekker met z'n allen wat leuks doen.Zwemmen,naar een pretpark of iets anders.Zo ben je er ook voor elkaar als er iemand gezakt zou zijn.