Vrijstelling lerarenopleiding (bijv. die voor docent biologie) als je in bezit bent van PABO diploma?

Ik wil misschien een lerarenopleiding doen, het liefst zo verkort mogelijk omdat ik m'n pabo diploma al heb en werkervaring in het primair onderwijs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan, omdat je in het bezit bent van een hbo diploma de opleiding doet in twee jaar. Een kennis van mij heeft echter haar eindassessment al na 1 jaar aangevraagd, aangezien er nergens stond in het reglement dat dat niet mocht en ze haar punten al binnen had.

Toegevoegd na 29 seconden:
doen*