Les Gammas - Teleac

Vroeger jaren 70 was er een televisiecursus Frans getiteld Les Gamas / Les Gammas. Is hier nog beeldmateriaal van op het internet te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Check de site van teleac en vraag het aan hen. Ik weet zeker dat ze even voor je willen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat kan ik wel doen. Weet alleen niet 100% zeker of het echt van Teleac was. Maar bedankt voor de tip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat het Teleac was. Uit ervaring weet ik dat men heel behulpzaam zijn. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb gemaild en ook antwoord ontvangen. Er is niets meer van bewaard gebleven in hun archief... Jammer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord was een goeie tip. Helaas niets opgeleverd, er is niets van bewaard.