kun je met een vmbo basis diploma film editor worden?

ik heb volgend jaar examen van me vmbo basis diploma als ik dat haal kan ik dan film editor worden en welke opleiding heb ik nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dat kan. Je volgt dan een MBO opleiding Vormgeving Kunst en Media.

Toegevoegd na 52 seconden:
Je kiest dan tijdens de opleiding voor MBO AV-productie.

AV staat voor Audio Visueel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zou je volgend jaar alvast kunnen oriënteren op welke MBO's (ROC's) er zijn die een opleiding aanbieden op het gebied van AV-productie.

In de bron enkele links met infromatie over dit soort opleidingen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Overzicht van de stromingen en plaatsen waar de opleiding gegeven wordt kan je het beste hier zoeken:

http://www.roc.nl/default.php?fr=zoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Roc Amsterdam, t Gooi heeft studierichting film en televisie. Of na een MBO opleiding richting AV, de Film en televisie academie in Adam volgen.

Nb je aanmelden bij een lokale omroep met TV afd. Geeft je de mogelijkheid om alvast editing ervaring op te doen