Kan je werkgever je terugschalen naar een 0-uren contract na 2x een jaarcontract van 32uur te hebben gehad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is een nieuw contract. Dus ja. :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij mag het ook. Een nieuw contract. Alleen gaf wel dat jij nu bij de 3de keer nieuw contract een vaste aanstelling moet krijgen.

Het beste antwoord

Ja dat mag je werkgever doen.
Als je na je derde jaarcontract een verlenging had gehad dan had je werkgever je een contract voor onbepaalde tijd moeten geven en zelfs na het derde contract mag hij een 0 uren contract geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je krijgt een nieuw contract, dus daar mag het aantal uren anders worden bepaald. +

Andere antwoorden (1)

Ja. De twee vorige contracten zijn automatisch geeindigd op de einddatum. Uiteraard bepaal je zelf of je dit nieuwe contract aangaat.
Computoon