Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een baan en opleiding niveau 2 waarbij ik ik kan regelen op verschilde plaastsen kom etc wie weet iets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
884

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Kan je goed verkopen? Probeer dan een buitendienst functie bij bijv de telefoongids.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of huis aan huis verkoper! Kom je overal.

Ik had op jouw vorige vraag al de tip gegeven om chauffeur te worden. Dan kom je overal.

Je moet er wel aan denken dat je op dit niveau geen banen vind waar je buitenlandse zakenreizen mee kunt maken. Dan zul je je moeten opwerken. En dat betekend vanaf het begin beginnen.
Dus eerst een opleiding afmaken, werkervaring opdoen. Bijna niemand krijgt direct na zijn opleiding zijn droombaan, daar komt wel inzet en doorzetting bij kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Matroos, kom je door heel nederland, duitsland en belgië en misschien zelfs in frankrijk. Zo'n opleiding is in Rotterdam op het Scheepvaart & Transport College. Je hebt alleen een VMBO diploma nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook treinconducteur worden. Dan reis je gratis door heel Nederland en misschien ook wel over de grens.
Ook kan je koffie- en theeverkoper worden in de trein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de thuiszorg! zooo dankbaar werk en zoooo zeker van werk in de toekomst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding