Ja, dat kan. Dat weet ik door mensen uit mijn klas die de 21+ toets hebben gedaan en nog steeds studiefinanciering krijgen. Stel dat je hiervoor al twee jaar een HBO of WO opleiding hebt gedaan, dan krijg je nog maar 2 jaar gratis studiefinanciering, daarna wordt het een lening. Je krijgt namelijk 4 jaar gratis studiefinanciering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat als je er voor Havo hebt gedaan?
Als je die toelatingstoets haalt, wordt je toegelaten op de opleiding en heb je recht op studiefinanciering. Je vooropleiding doet er niet toe.