Samenvatting nederlands examen

Ik heb op me examen de punten samengevat die gevraagd worden maar heb ze in verschillende alineas staan dus het is niet 1 stuk tekst. Is dit erg ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vraag het even aan je Nederlands leraar die gaat er over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er ook daadwerkelijk op het begin van de alinea ipv oorzaak, bijvoorbeeld gevolg voor hebt gezet, zal het waarschijnlijk fout gerekend worden omdat jij de tekst dan toch niet goed begrepen hebt. Daarnaast is wel zo dat het gebruik van alinea's alleen maar ten voordele is, dit vinden de examinatoren overzichtelijker, een hele lap tekst of alinea's maakt niet uit. Jou leraar zou ook alleen maar proberen jou punten te geven en gaan proberen het antwoord op te speuren in de tekst, dus je hoeft niet van het negatieve uiterste uit te gaan. Zolang je maar niet het antwoord bij een andere vraag hebt uitgewerkt zeg maar.. ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben het zo geleerd, dus het zal vast wel goed zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist meer overzichtelijk. En het gaat toch ook om het aantal woorden dat je hebt en dat de punten er in staan?