Wie kan me helpen aan een mooie spreuk?

Voor iemand die zijn/haar HBO diploma heeft gehaald.. Ik ben op zoek naar een spreuk of gedichtje die niet meer dan 4 of 5 regels bevat. Ben al dagen aan het zoeken op internet, maar kan nog niet veel leuks vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Okiedokie Dat was je HBO-kie Nu verder aan de slag met wat de toekomst je bieden mag!

Je denkt dat slagen het einde is, maar het is een begin, en falen is het tot je ook in het leven kunt slagen met je HBO diploma... Toegevoegd na 1 minuut: (Rijmt wel niet, maar goed...)

Hoera, je hebt je HBO diploma gehaald. Het is fascinerend wat jij uitstraalt. Succes met wat je nu gaat doen. Met dat diploma verdien je wel wat poen. Misschien voeg ik er strax nog wat aan toe. Ik ben inspiratie loos en... moe (hihi)

Beter een diploma in de hand dan tien jaar aan de kant. In tijden van crisis een ticket dat geldt voor elke raket. Al is het maar een stuk papier toch ben je dan geen vampier. Een diploma is goud waard maar de kers op de taart is werken tot je doodgaat ter wille van de goede zaak. Hoera (driewerf) Vrij vertaald uit het spaans

Bronnen:
populair studentenlied uit Salamanca

Al is je diploma nog zo snel je werk wordt je levensmetgezel. Grijp, daar waar een gaatje zit, je kans maar maak nu eerst een rondedans.

Ik heb bewezen te leren met gemak, Ik heb een HBO diploma op zak. Ik heb nu even genoeg, Ik stop met het gezwoeg, Ik steek het voorlopig in mijn zak! Toegevoegd na 11 minuten: Leuke herinnering aan de studietijd elke keer als de Havist naar het toilet gaat. Of bedoel je een spreuk die jij hem/ haar toewenst? dan; Het is goed gegaan, je hebt je best gedaan, nu alvast een halve prof, met een hoofd vol leerzaam stof, zul je nooit met een mond vol tanden staan!

Hier komt een korte/ Wat heb je aan een leuke spreuk, Terwijl het toch het fijnste is als ik je ....!

Wat weet je nu?Je weet het niet. Ook dit papier verklapt het niet. Al wat het zegt is: Ga maar door En gaandeweg weet je waarvoor.

Iemand uit Akerslo die zat al heel lang op schoo ze werkte heel hard als een pijl gestart Maar nu heeft ze HBO

Je bent niet goed, je bent geweldig! :) Is een Loesje tekst die ik heel leuk vind.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100