Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je een setje extra batterijen voor de grafische rekenmachine bij je hebben tijdens een eindexamen?

Ik heb vandaag mijn Management en Organisatie examen, hiervoor gebruik in mijn grafische rekenmachine, voor de zekerheid wil ik een setje extra batterijen meenemen, dit staat echter niet op het lijstje van dingen die je mee mag nemen. Is dit wel of niet toegestaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bamibal
14 jaar geleden
Het lijkt me verstandig om de nieuwe batterijen er vast in te doen. Dan hoef je tijdens je examen geen batterijen te verwisselen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Tegen mij is gezegd van wel dus ik neem bij ieder vak met GR een extra setje mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem het mee en vraag het. Het zal vast geen probleem zijn en anders moeten zij zorgen dat je een andere krijgt als je batterij op is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Officieel is het niet toegestaan omdat het inderdaad niet op de lijst staat. Ik neem echter aan dat er over het algemeen niet heel moeilijk over gedaan zal worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JAWEL het mag!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing