Waarom stress ik daar altijd voor?

Als ik Een toets van Engels heb raak ik altijd heel gestrest waardoor ik een black-out krijg en dan heb ik weer een onvoldoende vandaag heb ik weer een toets maar ben gister ziek geweest en ben bang voor nog een onvoldoende het probleem is dat ik ook al onvoldoende sta maar voor Frans sta ik slechter en daar ben ik nooit zenuwachtig voor voor andere vakken ook niet het is heel vervelend kan iemand helpen

Weet jij het antwoord?

/2500

Proberen te denken dat het geen toets is maar een gewone les,is moeilijk,maar je word gestresst omdat je MOET presteren. Probeer te denken van nou ik zie het wel,meer als mn best kan ik niet doen. Je kan eens kijken bij de drogist voor Valeriaan,dat is een homeopatisch middel wat ook vaak gebruikt word door mensen met examenangst voor het afrijden van het rijbewijs. Succes !! Je kan het !!!

Misschien zou je eens kunnen proberen (eventueel) via school een faalangst test te maken. Ook al gebeurt dit bij jou alleen bij Engels, toch kun je extra tijd krijgen om het proefwerk te maken of extra hulpmiddelen als blijkt dat je faalangst vertoont als je een Engelse toetst maakt.

Black-out Wat doe je als je op een examen een black-out hebt? Ga je er van uit dat je het antwoord nooit zult vinden als je het niet meteen weet? Of ga je er van uit dat je het antwoord nog niet weet? Rond deze twee uitgangspunten vond ik op de website van de Nederlandse universiteit van Leiden nuttige tips. Het is een beetje zinloos ze hier allemaal over te pennen. Ga gewoon naar de website via onderstaande link. Lees zeker ook de onderdelen die onderaan elke tip staan in het rubriekje Raadpleeg ook...! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100