Waar kan ik het schema van overgang op niveaus op de middelbare school vinden? zie extra uitleg

ik zou graag een schema willen met daar in de overgang op niveau per klas , van noord-holland.
toen ik nog in zeeland woonde kreeg ik daar toen ik een middelbare school moest vinden een kleine brochure met daar in de overgangen per klas naar een niveau, dus bvb:
havo/vwo 1 -> of havo of vwo(gymnasium of atheneum) maar blijkbaar is dat in noord-holland anders, ik heb al op google gezocht maar kon niets vinden, kan iemand mij misschien helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De Elsevier maakt elk jaar een speciale ''Middelbare School'' special met alle scholen van NL en hun beoordelingen (in cijfers). Deze is een paar weken geleden al uitgekomen en is dus waarschijnlijk niet meer te koop. In de link staat nog wel een kort stukje maar het hele onderzoek is moeilijk te achterhalen.

In de andere link staat één pagina uit het onderzoek dat in de Elsevier heeft gestaan....