Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het schema van overgang op niveaus op de middelbare school vinden? zie extra uitleg

ik zou graag een schema willen met daar in de overgang op niveau per klas , van noord-holland.
toen ik nog in zeeland woonde kreeg ik daar toen ik een middelbare school moest vinden een kleine brochure met daar in de overgangen per klas naar een niveau, dus bvb:
havo/vwo 1 -> of havo of vwo(gymnasium of atheneum) maar blijkbaar is dat in noord-holland anders, ik heb al op google gezocht maar kon niets vinden, kan iemand mij misschien helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Elsevier maakt elk jaar een speciale ''Middelbare School'' special met alle scholen van NL en hun beoordelingen (in cijfers). Deze is een paar weken geleden al uitgekomen en is dus waarschijnlijk niet meer te koop. In de link staat nog wel een kort stukje maar het hele onderzoek is moeilijk te achterhalen.

In de andere link staat één pagina uit het onderzoek dat in de Elsevier heeft gestaan....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding