Dat is een opsomming van de "bronnen" van je informatie, dus alle boeken waar je de informatie vandaan hebt, internetsites, tijdschriften, etc.
12 jaar geleden
Daar zet je alle bronnen in die je gebruikt heb in je werkstuk, alle sites en titels van boeken!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar schrijf je op waaruit je je informatie hebt gehaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dan aangeven van welke sites en/of boeken je de informatie hebt gevonden. Dus je moet aangeven van welk bron je het hebt gevonden.

Bijv: werkstuk gaat over honden..
Bronvermelding: (titel van het boek) bijv honden in de natuur
Of als j het van een site hebt. Moet je die site gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je spreekbeurt/werkstuk over gaat of hoe oud je bent dus ik hou het simpel. Een bronvermelding is dat je bijv. de naam noemt van een internetsite of een boek waar je je gebruikte informatie uit hebt gehaald. Dus je hebt bijvoorbeeld een werkstuk over mooie auto's en je hebt daarvoor in een boek met mooie plaatjes over de betreffende auto, zou je de naam van het boek kunnen noemen in je bronvermelding. Succes met je werkstuk/spreekbeurt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan het eind van je werkstuk maak je een lijst met de bronnen (zoals boeken, maar ook websites) die je hebt gebruikt voor je werkstuk.

Als in de tekst van je werkstuk een citaat staat, dan maak je ook een voetnoot met informatie waar je dat citaat precies vandaan hebt.

Er zijn verschillende systemen met eisen hoe je een bronvermelding moet opschrijven. Vraag even aan je docent hoe hij het wil hebben. Als het hem niet uitmaakt hoe je het precies doet, dan is het gemakkelijkste om een boek te pakken waar bronnen in worden vermeld en te kijken hoe de auteur van dat boek het precies heeft gedaan.