Dan gebeurt er niets.
hooguit krijg je je verkeersdiploma niet, maar dat is volgens mij niet zo'n erge ramp.
als je maar veilig bent in het verkeer, toch?? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf moesten wij hem over maken, totdat je hem wel had gehaald. En op een gegeven moment weet je alle antwoorden uit je hoofd, dus maak je geen zorgen. Er gebeurt niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk leert iedereen fietsen en pas je automatisch op ander wegverkeer. Na een paar simpele gebeurtenissen weet je precies wat de verkeersregels zijn. Het is geen wettelijk diploma en je hebt hem nooit meer nodig. Het enige wat er dan nog gebeuren kan is dat je sommige regeltjes gewoon nog niet weet. En dat je deze snel door moet zien te krijgen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort maar krachtig| niets, het zgn diploma is niets waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebeurt er niks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het overnieuw doen... :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar was ik voor gezakt. Kraait niemand naar joh.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet z'n ramp. Het gaat erom dat je veilig bent in het verkeer. Mijn vriend heeft het toen ook niet gehaald. Nu is hij een hele goeie rij-instructeur ;)