Moet een MBO student administratief medewerker ( niveau 2) 680 uur stage lopen?

Op het ROC-Flevoland in ALmere word er gezegt dat je als MBO student niveau 2 bent een stage moet lopen van 680 uur en dat dit wettelijk bepaald is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ze dat zeggen, zal dat ook vast zo zijn.
Begrijp wel dat het een zware opleiding is! Mijn zus is ermee gestopt vanwege inderdaad, de stages. Ze doet nu een opleiding als niv. 4 onderwijsassistente, daar ligt haar hart nu. As jouw hart hierbij ligt, dan zullen de stages vast geen probleem zijn.

Succes! :)

Toegevoegd na 36 seconden:
Als*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet de opleiding die ik wil doen maar meer een opstap naar ..
Ik vind boekhouden wel wat omdat ik er nu iets meer verstand van heb, maar die stages duren gewoon vet lang.
Ik loop nu stage bij de ING en het is best wel leuk alleen daar werk ik boven mijn niveau en ik merk ook wel gewoon dat ik meer aan kan maar 680 uur is echt vet veel voor een stage. Wens je zus veel plezier en geluk in haar toekomst als onderwijsassistente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Dat is inderdaad veel...
Maar laat het over je heen komen.
En geniet ervan!
Succes