Jazeker !
Ik weet een goede, Beta Phi Communicatie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

tuurlijk, als je maar genoeg betaald
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk, maar hoe gaat jij dan je scriptie verdedigen???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor, stuur maar een berichtje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, die zijn er.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel eerder gehoord van huiswerk outsourcen naar India. Dat gebeurt vooral door Britse studenten die geen tijd hebben voor programmeer-opdrachten. Zo'n indiër doet dat voor vijf pond.

Moet het in het Engels?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk, wordt al jaren zo gedaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb hier laats nog een mail over gehad, kan hem alleen niet vinden. bestaat dus wel. een nederlands bedrijf die tegen een pittige vergoeding alles maakt wat je wil.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja zeker, kijk bijvoorbeeld bij onderstaande link
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat kan! Ik raad het iedereen aan, heb het zelf ook gedaan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chille vraag, ik zit momenteel behoorlijk onder de stress nl. :DDDD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je docent kan vast wel nog een extra zakcentje gebruiken en heb je gegarandeerd een voldoende
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is beter om je scriptie zelf te schrijven, zodat je weet wat erin staat. Dan kun je de scriptie ook goed verdedigen. Het is wel een goed idee om de tekst daarna te laten corrigeren door iemand die wat meer taalgevoel heeft.

Het is bij Goeievraag.nl een pijnlijk onderwerp, maar er zijn helaas veel mensen (niet alleen dyslectische) die erg veel spel- en taalfouten maken. In jouw vraag zou "je kunt" bijvoorbeeld al beter zijn dan "je kan". Iemand die de tekst op dergelijke punten corrigeert, is een goede aanvulling. De tekst wordt er geloofwaardiger en professioneler door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jazeker, kwam er gister nog 1 tegen op marktplaats