Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Oorlogswinter, kruistocht in spijkerbroek en yes man het zijn duidelijke leuke films waar je een goed verslag van kan maken ,succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Pour Elle (anything for her)
Blood Diamond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Notebook is een prachtige film!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=MzgOvvMi8Lg
Zo mooi! zelf nog niet gezien maar wil hem wel zien..
Charlie St. Cloud
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je een voorkeur voor een genre hebt, maar ik vond dit hele goede films:
Green Mile, My sisters keeper, dragonfly, The Curious case of Benjamin button, The pianist en The illusionist.
Er zijn nog wel meer goede films, maar deze schieten me nu te binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We where soldiers (gaat over de Vietnamoorlog) en Schindlers list (gaat over de jodenvervolgingen in de 2de Wereldoorlog)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schindler's list.

Een machtig verhaal over de holocaust en hoe 1 man de nazi's kan misleiden door onder andere zoveel mogelijk Joden in zijn fabriek te werk te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A few good men, een militair rechtbankdrama met ontzettend goeie acteurs als Tom Cruise, Jack Nicholson, Demi Moore, Kevin Bacon en Kiefer sutherland.

Het gaat over een militair die van een Kolonel de opdracht krijgt een andere militair de Code Rood te geven. Nu is het aan de advocaat de taak de Kolonel zover te krijgen dat hij toegeeft. Het verhaal speelt zich af in Guantánamo Bay.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een prachtige film, die nu in de bioscopen draait, is black butterflies. De film gaat over Ingrid Jonker en is waargebeurd.
Je kunt al veel over haar lezen als je er ff haar naam googled
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
America history x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding