Oorlogswinter, kruistocht in spijkerbroek en yes man het zijn duidelijke leuke films waar je een goed verslag van kan maken ,succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Pour Elle (anything for her)
Blood Diamond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Notebook is een prachtige film!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=MzgOvvMi8Lg
Zo mooi! zelf nog niet gezien maar wil hem wel zien..
Charlie St. Cloud
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je een voorkeur voor een genre hebt, maar ik vond dit hele goede films:
Green Mile, My sisters keeper, dragonfly, The Curious case of Benjamin button, The pianist en The illusionist.
Er zijn nog wel meer goede films, maar deze schieten me nu te binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We where soldiers (gaat over de Vietnamoorlog) en Schindlers list (gaat over de jodenvervolgingen in de 2de Wereldoorlog)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schindler's list.

Een machtig verhaal over de holocaust en hoe 1 man de nazi's kan misleiden door onder andere zoveel mogelijk Joden in zijn fabriek te werk te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A few good men, een militair rechtbankdrama met ontzettend goeie acteurs als Tom Cruise, Jack Nicholson, Demi Moore, Kevin Bacon en Kiefer sutherland.

Het gaat over een militair die van een Kolonel de opdracht krijgt een andere militair de Code Rood te geven. Nu is het aan de advocaat de taak de Kolonel zover te krijgen dat hij toegeeft. Het verhaal speelt zich af in Guantánamo Bay.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een prachtige film, die nu in de bioscopen draait, is black butterflies. De film gaat over Ingrid Jonker en is waargebeurd.
Je kunt al veel over haar lezen als je er ff haar naam googled
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
America history x