Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een vmbo-bb opleiding. Kan ik een opleiding management of bedrijfsleiding doen? Zijn hier BBL-opleidingen voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een opleiding tot manager wilt doen dit bijna altijd een niveau 4 opleiding.
Met een met een vmbo-BB kun je alleen verder op niveau 2 studie doen.
misschien is het wel mogelijk een opleiding tot manager te volgen via een bedrijf je moet er dan meestal wel al een tijdje gaan werken.
Je kunt voordat je bij een bedrijf gaat solliciteren altijd vragen naar de doorgroei mogelijkheden.
Wanneer je echt graag een managersopleiding wilt doen kun je het beste eerst een niveau 2 opleiding doen en daarna verder gaan voor niveau 3 en 4.
Of je dit kunt doen met een bll-opleiding dat weet ik niet.
Dit zal er aan liggen in welke sector je wilt studeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan zul je is moeten kijken op een MBO school bij jouw in de buurt, zoek de site op en schrijf je in voor de opleiding. Je zult dan een test moeten maken en door die toets kan de school jouw een goed advies geven en of jij geschikt bent voor de opleiding. De nieuwe opleidingen beginnen weer in september dus je hebt nog aardig wat tijd.
Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding