Hoe weet je zeker dat je genoeg en juist studeert?

Ik wil een planning maken,maar hoe weet ik dat ik genoeg studeer? En hoe weet ik dat ik juist studeer ? En hoe kan je goed studeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Als je het cijfer hebt gehaald dat je halen wilde, dan heb je (goed) genoeg gestudeerd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een oefentoets perfect maakt dan weet je dat je genoeg geleerd hebt.

Manieren om goed te leren zijn:
-Zit op de manier waarop je de toets gaat maken(stoel & bureau)
-Geen afleidingen
-Korte pauze's nemen
-Niet tot diep in de nacht doorleren(slapen als je moe bent!)
-etc. (kijk ook even in mijn bron.

Mijn leraar, die als beste van de school gekozen werd, verteld dat door jezelf te toetsen je het meest onthoud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja, stom :D