hoeveel uren moet je doen als je gaat werken in een magazijn van een winkel

Ik moet daar kleren sorteren en schoenen. Hoeveel uren moet je doen als ik er ga werken? ik loop er nu stage.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben 17 jaar en mag op mijn (18e) stoppen met school de bedoeling is dat ik z.s.m daar ga werken. Ik lopen er nu 3 dagen stage en 1 dag school.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt helemaal aan je contract. Als je met je baas afspreekt dat je er 36 uur per week gaat weken, nou dan werk je 36 uur.
Als je gaat voor 20 uur, dan werk je dus 20 uur per week.dat kan dan zijn5 ochtenden van 4 uur of 2,5 dag. net wat je afspreekt.
Simpel he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt eraan wat je afgesproken hebt. Maar ik weet niet wat je leeftijd is maar je mag maar een max aantal uren werken op een dag en bepaald aantal rust uren moet je hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je maar vraagen aan je niewe baas dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel dat maar bij DommeVraag app.