Wat gaat een leraar doen als een leerling binnenkomt met een wit T-shirt en daar staan alle aantekeningen op en ze hebben een Proefwerk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel humor ;) waarschijnlijk vindt de leraar dat ook maar zal toch maatregelen moeten nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk idee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, T-shirt laten uittrekken ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa ik vind dit ook wel een goed idee :D jammer dat mijn schooljaren al achter mij liggen, anders had k hem een keer gedaan!! Leuk voor 1 april:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, maar alleen als grapje, toch? Er is echt geen leraar die hier niets op kan bedenken.

Het beste antwoord

Dat hangt van het proefwerk af.
Sommige proefwerken mag je maken met "open boek".
Dan zou ik dat spiekshirt goedkeuren.

Ander krijgt de leerling de keus om OF voor het begin zijn aantekeningen onder een ander kledingstuk volledig te verbergen OF om zich te verkleden voor het proefwerk begin, bv een gymnastiek shirt aan doen.

Zijn die opties niet mogelijk dan moet de leerling het lokaal verlaten om te voorkomen dat andere leerlingen een 1 krijgen wegens spieken omdat ze naar hem kijken of indien voorradig kan de leerling achter een scherm gezet worden zodat alleen de surveillant kan zien of ie misbruik maakt van zijn spiek shirt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als ik die leraar was zou ik zeggen dat de leerling er een jasje overheen moet aantrekken, of het shirt binnenste buiten moet dragen.
Amadea
13 jaar geleden
Ik zou de student aanraden heel snel naar huis te gaan, en om te kleden. Anders doen ze het proefwerk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de klas uitsturen. Niks meer en niks minder.
Proefwerk mag waarschijnlijk later worden gemaakt door deze persoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit valt onder ongepaste kleding. De leerling wordt uit het lokaal gezet en mag zich gaan melden bij de conrector. En dan maar hopen dat die nog ergens een reserve t-shirt uit de gevonden voorwerpen bak kan trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk in eerste instantie in de lach schieten. Zou mij wel overkomen denk ik.
En vervolgens moet die leerling zijn jas dan maar aanhouden, en dicht natuurlijk, tijdens het proefwerk. Een wc-pauze is er dan natuurlijk ook niet bij!