Ik ben Opsgestroomd naar 1Havo, ik zit er nu net 2 weken in, maar ik begin in een nieuwe hoofdstuk, en het is allemaal nieuw en ik sta nu 2 onvo...

en ik sta nu 2 onvoldoendes op Biologie een 5.2 en op Nederlands een 5.5 is dit erg?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee dat is niet erg. Je moet er nog inkomen. Die cijfers vallen op zich nog wel mee. Als je een 3 en 4 had gehad, was het zorgwekkender. Probeer zo veel mogelijk extra uitleg te vragen voor stof die je niet begrijpt. En gewoon goed je best doen. Als jij laat zien dat je graag wilt, zul je ook sneller hulp krijgen van docenten. Succes! Toegevoegd na 38 minuten: Nou is biologie op de Havo ook echt een heel stuk moeilijker dan op de mavo. Het is even doorbijten.

Dat hangt ervan af. Als je er op GT/MAVO ook laag voor stond op die vakken dan zijn dat gewoon je 'slechte' vakken, als het sinds je op havo zit zo is kan het zijn dat je even moet wennen. Of je doet niet genoeg je best, het kan ook dat het echt te moeilijk is maar dat lijkt me niet, anders laten ze je niet naar havo gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100