Hoe zit het met die staking voor scholieren op 4 april?

Er is volgends mij eeb staking op 4 april over dat de vakanties korterworden en de schooldagen langer, klopt dat en waar gaat de staking precies over

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We halen de knuppels alvast weer uit het vet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha het word niet zon demonstratie hoop ik hoor

Antwoorden (2)

Op de site van LAKS

http://www.laks.nl/

nog niets terug te vinden hierover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is ook volgends mij nog niet heel bekend maar veel scholen in amsterdam doen wel mee,..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha. Dan zal het nog wel bekend worden. Want een grote opkomst is dan belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Luunie: Aan je schrijven te zien mag je die extra week nog wel naar school..
Die staking is er omdat een of andere gek de zomervakantie een week wil inkorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roland, ik meen gelezen te hebben dat de zomervakantie wel een week ingekort gaat worden, maar die week krijgen de scholieren terug versnipperd in vijf vrije dagen door het jaar heen.
Om het verzuim terug te dringen en om docenten dagen extra te geven voor vergaderen. Kan dat kloppen?