Hoe kan ik thuiswerken?

Ik wil thuiswerk doen zoals: iets met enveloppen, balpen monteren, mijn religie is Islam, dus ik wil niet iets met gesprekken voeren met andere mensen. En ik woon in de omgeving Kampen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp niet waarom je religie iets zegt over gesprekken voeren met andere mensen.
anneliez
10 jaar geleden
Ik denk dat al dat soort thuiswerk wat jij bedoelt tegenwoordig naar de sociale werkplaats gaat. Maar trap zeker niet in thuiswerk waarvoor je inschrijfgeld moet betalen, want dan klopt er zeker iets niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Mendelson, als je met vrouwen zomaar een gesprek moet voeren dat is niet toegestaan. En geld ook voor de man.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, dat is duidelijk.

Antwoorden (1)

Ga alleen in op aanbod waar je niet voor hoeft te betalen, solliciteren moet altijd gratis zijn. Google op thuiswerk kampen, dan krijg je veel aanbod te zien in en om Kampen.
bijvoorbeeld deze: http://www.direct-thuiswerk.nl/ThuiswerkJobs/DirectThuiswerk.aspx
Geef duidelijk aan wat je wel en niet wil doen. Thuiswerk is moeilijk te vinden, heb geduld hierin. Kijk eventueel ook bij fabrieken en grote bedrijven in je omgeving, daar kun je altijd een open sollicitatie naar sturen met de vraag of zij thuiswerk aanbieden.