Aan de Kangoeroe-wedstrijd kunnen leerlingen meedoen uit de klassen 1 tot en met 6 van alle schooltypen van het voortgezet onderwijs en van groep 5 tot en met 8 van de basisschool.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn twee soorten. 1 voor de basisschool, van groep 5 t/m 8 en 1 voor het voortgezet onderwijs. Van klas 1 t/m 6. Voor de basisschool is het natuurlijk geen wiskunde, maar rekenen en logisch denken bij elkaar.
Het is er ook voor volgens mij alle niveaus. In de eerste en tweede zitten havo en vwo en mavo en havo samen.
Daarna gaat het apart. Je kan je altijd inschrijven. Als je niet via school meedoet, moet je er voor betalen (dus als de docent je opgeeft). Maar dat is niet veel.
Het is heel leuk en gewoon logisch denken.
Doe mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons op school is over 1 week een wedstrijd en bij ons kunnen alleen 1e t/m 3e klassers meedoen.
Ikw eet niet of dat alleen bij ons is of dat wij appart zijn?