Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

bekijk eerst op internet voor samen vatingen en baseer het daarop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boekverslag schrijven wordt eenvoudiger als je je houdt aan dit stappenplan.

* Stap 1: Kies een boek uit en lees het boek
* Stap 2: Zoek informatie op over het boek (wie is de schrijver etc.)
* Stap 3: Wat is de genre van het boek
* Stap 4: Maak een samenvatting
* Stap 5: Controleer alles, maak eventuele extra opdrachten en lever in

In de bron staan de stappen volledig beschreven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het boekverslag heb ik al helemaal af hoor, alleen bij de samenvatting blijf ik haken, en ik moet het morgen inleveren. Oeps...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen stap 4 is hier van belang en bovendien had hij/zij dat al gedaan dus -.
Lees de achterkant van het boek en breid het wat meer uit, met iets meer details!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees het boek gewoon eerst goed door, lees daarna samenvattingen op het internet, bv op scholieren.com. als je het uiteindelijk moet maken begin je gewoon bij het begin van het verhaal en ga je rustig alles bijlangs. Als je er een papiertje bij mag gebruiken, schrijf dan een paar gebeurtenissen op die je sowieso wil gaan gebruiken in je samenvatting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin gewoon met het boek lezen. Schrijf dan voor je zelf kort op hoe het boek begon. Daarna hoe het eindigde. Schrijf daarna belangrijke personen en gebeurtenissen. Dan heb je al een skelet voor je samenvatting, die hoef je dan alleen nog maar aan elkaar te schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing