Op 1 of 2 maart komt de uitslag op school. De uitslag wordt dan met de kinderen afzonderlijk besproken en komt vervolgens in een gesloten envelop mee naar huis.

Er zijn scholen die hem eerst zelf nakijken voordat ze hem insturen. Sommige scholen zeggen alleen dat het in lijn is met de verwachting (of juist niet), anderen geven het aantal fouten dat de leerkracht heeft geteld en de citoscore die daar bijhoort.
In het geval van zo'n vroege uitslag door eigen leerkrachten kan de uiteindelijke uitslag ongeveer 2 punten afwijken naar boven of naar beneden. De officiële score (1 of 2 maart op school) is natuurlijk de definitieve.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super bedankt en helemaal duidelijk met die site er bij.

Andere antwoorden (1)

rond maart (ligt er ook aan op welke school je zit, sommigen hebben hem nu al)