Hulp nodig met profiel!!

Ik wil later arts worden, en ben van plan een N&G profiel te nemen met economie, maar daar zit geen natuurkunde bij. Moet ik natuurkunde als keuzevak er nog extra bij nemen? Ik bedoel, heeft dat een nut op een geneeskunde opleiding?

Toegevoegd na 12 minuten:
PS: Ik zit in 3 VWO nu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zou het niet handiger zijn om in plaats van economie natuurkunde te kiezen? Ik had zelf economie in mijn pakket, maar naar mijn mening heb ik van dat vak in mijn arbeidsloopbaan nooit profijt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je arts wilt worden dan weet je toch welk profiel je nodig hebt?
Dat heb je dan toch al lang uitgezocht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze?
Amadea
13 jaar geleden
Als je als "hij" omschreven wilt worden is het wel zo handig om in je profiel te zetten dat je man bent. Eerlijk gezegd dacht ik ook dat de naam Arber vrouwelijk was...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arber is een kosovaarse naam, een van de eerste volken uit Albanië heette de Arber, mrja, danku voor de tip

Het beste antwoord

Of het nut heeft is een vraag.
Dat het verplicht is, is een feit.

Ik de bron een site, die heet
ik wil dokter worden.
Daar vind je alle informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankuwel, ik weet nu zat :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danku

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is het mogelijk om natuurkunde als extra profielkeuze vak te kiezen. Je kiest dan een extra vak bij je profiel en maakt het zo breder.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je hebt dan een gemeenschappelijk deel met alle verplichte vakken, de profielvakken (wisk. A of B, biologie en sk) en dan kies je nog natuurkunde uit de profielkeuzevakken.

Toegevoegd na 16 minuten:
Verkeerd begrepen, Ja bij het profiel N en G, heb je voor geneeskunde natuurkunde nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, minnetje, dit is tótaal geen antwoord op mijn vraag, ik vroeg namelijk of ik het nodig zal hebben op mijn opleiding, ik weet dat ik het kan nemen als keuzevak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, verkeerd begrepen, sorry.
De vakkeuze vraag is al door anderen beantwoord.

Ook ik zou natuurkunde aanraden.

1 kleinigheidje erbij: Wil je echt geneeskunde doen zorg dan voor een zo hoog mogelijk gemiddeld cijfer. Met 8 gemiddeld of hoger hoef je niet meer in te loten.
Ook met een lager gemiddelde hangt je inloot kans af van dat gemiddelde. Met 7,5 gemiddeld heb je dus alweer meer kans dan met 7 gemiddeld.