Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je je uren opschrijven wanneer je een verlofdag opneemt?

Ik loop stage voor school, bij dat bedrijf heb ik 10 verlofdagen gekregen die ik mag gebruiken deze periode. Voor school moet ik aan een bepaald aantal uren zijn gekomen aan het einde van mijn stage. Met officiële feestdagen bijvoorbeeld mag je de uren gewoon opschrijven, mag ik mijn uren opschrijven als ik een verlofdag opneem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
962
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kun je het beste aan je mentor vragen, die weet welke regels hiervoor gehanteert worden bij jou op school.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vaak werkt het bij een opleiding zo dat er een minimaal aantal uren stage gelopen moet worden gedurende een periode die vastligt. Daarbij heeft de school al rekening gehouden met de schoolvakanties en feestdagen. Wat je vastlegt, zijn dan de daadwerkelijk gewerkte stageuren.

Als je van het stagebedrijf uren mag opnemen,is dat fijn maar daardoor wordt de totale verplichte stagetijd niet korter.


Maar goed, voor een 100% gegarandeerd juist antwoord kun je het beste de school raadplegen.
(Lees meer...)
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van shool krijg ik helaas geen antwoord, ik heb van school uit geen vakanties gekregen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding