Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik sluit me aan bij het eerste antwoord, door heel goed aan de leraar te vragen wat hij het belangrijkste vindt - en door creatief te zijn (net wat meer moeite doen dan de opdracht vraagt, dus wat extra's brengen)

Daarnaast, als je een keuze hebt: Voor een onderwerp kiezen waar je zelf veel mee hebt, dan ben je extra gemotiveerd om er veel energie in te steken en gaat het meer "vanzelf".
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De docent zal van tevoren bepaald hebben, aan welke voorwaarden een opdracht, bijv een opstel, moet voldoen. Als jouw werk aan al die voorwaarden perfect voldoet, dan kun je een tien krijgen. Zo niet, dan zal je puntenaftrek krijgen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
af en toe krijg je een opdracht van de meneer, mevrouw voor een cijfer soms kun je nog een dag oefenen, soms moet het de dag zelf, de tip die mij gegeven is om alles goed bij te houden dus elk vak elke dag even 5 minuten bij te houden

leer dan wat je die dag geleerd hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij schrijfopdrachten is het hoogste wat je kunt halen bij mij op school een 8. Dat is nogal vreemd omdat je je toch wel aan elk punt houdt. Je moet echt een fantastisch boek schrijven als je een 10 wilt.
Doe mij daarom maar een PW of SO.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding