Welke school is beter Nelson mandela of de triade Nelson mandela ligt in purmerend en De triade in Edam.

Het is een middelbaar school.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hierbij een link naar de website van het Trouw schoolprestaties-onderzoek. Daar kun je zelf de naam van de school invoeren en bekijken hoe hij het doet.

Nelson Mandela en Triade hebben alle twee 4 van de 7 sterren.

Toegevoegd na 1 minuut:
En op de tweede website kun je ook nog opzoeken of de scholen genoeg geld uitgeven of stiekem zitten te beknibbelen op allerlei belangrijke dingen. Dan moet je wel de naam van het schoolbestuur weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is heel persoonlijk. Nelson Mandela is wat wereldser en heeft hoofdzakelijk purmerendse kinderen. De Triade wat persoonlijker en er komen kinderen uit een wat groter gebied (monnickendam, Middelie,kwadijk,oosthuizen etc.)
Bedenk ook dat als je naar school gaat in een andere plaats dan je woont dat soms lastig is met vriendjes en vriendinnetjes.
De open dagen komen eraan dus je kunt een indruk krijgen.
Ik weet niet waar je woont maar De scholen in Hoorn zijn ook heel leuk en als je toch moet fietsen of met de bus goed bereikbaar.