Proberen of je een kopie aan te vragen.
Zal niet eenvoudig gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een kopie aanvragen - informeer bij je universiteit.

(Ik kreeg afgelopen week een brief van de universiteit, waarin ze precies wisten te melden op welke datum ik was afgestudeerd. Die gegevens hebben ze dus.)

Je kunt ook overwegen niets te doen. Ik heb weliswaar mijn diploma en ik weet waar ik dat heb opgeborgen - maar ik heb het nog nooit nodig gehad. Bij geen enkele sollicitatie, en in geen enkel ander geval, is mij ooit gevraagd mijn diploma te laten zien.
13 jaar geleden
Je kunt in elk geval via het Ministerie van Onderwijs een verklaring aanvragen dat je die opleiding hebt afgerond. Maar ik zou eerst de universiteit zelf benaderen, want dat is waarschijnlijk goedkoper.