Hebben de state schools in the uk een beetje kwaliteit?

Ik wil graag volgend jaar naar school in the UK. Ik weet dat private schools van een heel hoog niveau zijn, maar die zijn ook heel duur en mijn ouders hebben niet zo veel geld. (we hebben wel geld, maar niet zó veel). dus ik zou graag willen weten of de state schools ook een beetje van hoog niveau zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

De leerling bepaalt meer het eindresultaat dan de school.
Newton kwam ook, als vele andere hoogvliegers, van een gewone openbare school. Het grootste probleemvan het onderwijs is niet dat de scholen zo slecht zijn voor de gemiddelde en de zwakkere leerlingen, maar dat ze goede leerlingen weinig te bieden hebben. Dat veranderen is in strijd met de egalisatie neigingen in de politiek.